وبلاگ اختصاصی پی سی موب

...:::: www.P30MOB.com::::...

وبلاگ اختصاصی پی سی موب

...:::: www.P30MOB.com::::...

واسه من گریه نکن


واسه من گریه نکن
با من اگه زخم تمام خنجرهاست
با من اگر درد تمامی دنیاست
عشق کوچک من ای ماهی خسته
قلبم اگه قلبی به وسعت دریاست
واسه پرپر زدنم گریه نکن
واسه ویرون شدنم گریه نکن
واسه من گریه نکن
سهم عاشق
گم شدن تو شعر یه آوازه
مرگ عاشق
سفری به شکل یه پروازه
قصه ی بودن من
حدیث برگی در باد
طعم تنهایی من
به تلخی یه فریاد
اگه با من غربت
همه غمزده هاست
اگه هر شکستنم
یه شکست بی صداست
واسه پرپر زدنم گریه نکن
واسه ویرون شدنم گریه نکن
واسه من گریه نکن
اگه با من تنت رو تو قاب سنگی دیدی
 بعد من شعر منو به اینه ها یاد می دی
اگه با من سکوت یه تک درخت تنهاست
بعد من خاطره هام ترانه ی عاشق هاست
رفتنم مرثیه ی قدیمی رفتن نیست
رفتنم موندنمه ، حکایت مردن نیست
واسه من گریه نکن

 


و ...
حداقل سیستم مورد نیاز:
حداقل‎های مورد نیاز برای سیستم:
ـ سیستم عامل: Windows XP SP2 or later
ـ پردازنده مرکزی: 2.4 GHz single-core
ـ حافظه موقت: 512 MiByte (XP) or 1 GiByte (Vista)
ـ کارت گرافیکی: Geforce 6600, Ati Radeon 9800 Pro, Support for Shader Model 2.0
ـ DirectX: 9.0c


سریال بازی: SB3T-69OT-C3X2-K1R6-1911
ادامه مطلب ...